Du vet - Fredag

lovar du att vara ärlig? Yes.


du heter: Hanna


smeknamn: Hanna, eller typ Hanna-Rumpa


beroende av: Sötsaker


vad behöver du mest just nu: En kram skulle jag tro :)

vad tror folk om dig?
HA-HA, vill jag nog inte veta, Bryr mig inte så mycket faktsikt

vad får du oftast komplimanger för? Öööh.. Vene

hur imponerar man på dig?
Man kan sjunga & är äkta rakt igenom.


brukar du skratta för dig själv? Haha ja!


var bor du? Hemma

trivs du där?
Det sista jag gör!

 

vad har du för mobil: sony ericsson 

nästa mål i ditt liv:
Vara typ en helt grym kompis

hur svarar du i mobilen:
"Aa hallå det är hanna"


vem ringde du senast? Josef...


vad sa den du senast pratade med i telefonen: "vad vill du"

antal timmar sömn inatt:
Ganska många.


sov du ensam: Nope

 

brukar du komma i tid: Alltid :)

när mår du bra:
När jag är med dom jag älskar & när jag äter


när blev du fotad senast: Nån timme sedan

hur känner du dig nu:
mätt.


vanligaste färg på dina kläder: Svart eller vitt

vad saknar du:
Någon fin.

favorit dryck på morgonen: UUUSCH


när brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött


är du blyg? Ganska

tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gå runt & pussa massor av killar.


är du nöjd med ditt liv: Ingen aning

vad är det värsta du vet?
falska vänner,Cancer & Alkohol ( snodde den dära från elinor)


hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket..

vad längtar du till?
Tills imorgon & thailand!


har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut :) eller det hoppas jag iallafall.


vad är det finaste du fått? "My worlds."

om fem månader:
Är det april.


om ett år? Är jag flash.

du samlar på:
Pengar


vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.. Möjligtvist Elinor.

har du strumpor på dig nu:
nääe


är det okej att gråta: Jafan


när grät du senast: En halvtimme sedan kanske


bär du glasögon eller linser: Nope


vill du gifta dig: Ja


ha barn? Adoptera


är du bra på att laga mat: Enligt Nike :)


är du flygrädd: Är höjdrädd så ja.


tror du på ett liv efter döden: Vill nog helst inte återuppstå som en fluga.


bor dina föräldrar tillsammans: Nej, tur det.


vilken ögonfärg har du: Bruna


röker du: Nej.


vad är det viktigaste i livet? Att leva.

/ hanna


Kommentarer
Postat av: emma

vad menar du med frågan "bor dina föräldrar tillsammans" så har du svarat nej, tur det..



vrf tur det? ;)

2010-11-19 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0