Rubrik

Hej sötnosar! ♥ Kom nyss hem, dagen idag var rätt nice tro det eller ej, vi gick en hel del men det vart kul p.g.a Caroline, Stella & Emma. Vi slutade ganska tidigt så jag & Carro åkte in till stan och fikade, kikade lite i affärer och sedan åkte vi till Slussen "Franska bukten" och tog lite fotografier, rätt kul och det blev några fina bilder fakitiskt. Dock gick jag runt och kände mig som en fjortis hela dagen p.g.a utav ugg's (fejk och grejer) och jag vet inte vad, inte kul.

Gjorde en fläta på Caroline i början utav dagen

On tha bussss

Ibland är jag ju sjukligt snygg.

"V-smile" Endast några som hajar.. ;)

Jag på ett fik

Bulle + en dricka

/ Alva

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad ful bild den sista usch! <3

2010-09-29 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0