Helg


Var med Hanna & Olivia, vi var i liljeholmen & kastade Frasse (chinapuffar) på roliga människor
& skämmde ut oss tootalt. haha, men kul hade vi.
På kvällen åkte vi hem till mig & åt pizza

Gick upp tidigt, vi fixade oss, satte fart mot Kungsan, där övade med den
kännda bloggaren SABI ( var tvungen) vi övade iallafall på en Justin Bieber
Flashmob,vi hade skit kul!efter åkte jag & Hanna till hennes kusin & klappa
på katten, sedan åkte jag hem & åt & sedan direkt till gymmet för att
träna med Nike & Elinor, vi badade lite också, hehe..


Det har vart en awesome helg & idag har jag studie dag också, jippie. - Hanna

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag länkade er blogg på min blogg om det var okej , skrev upp alla bloggar som jag följer och då kom ni med :) <3

2010-09-20 @ 12:44:16
URL: http://knaasboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0