lista

Du heter: Alva Frostander
Smeknamn: Snorpan

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hurt, The funeral och fler

Beroende av: Mobilen skulle jag tro

Vad tror folk om dig? Det vet jag inte

Stämmer det? Träffa mig några ggr innan ni dömmer mig

Vad får du oftast komplinganger om? Typ att hela jag är fin, ljug

Hur imponerar man på dig? Pratglad är aldrig fel
Brukar du skratta för dig själv? Ohja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vill ha dig här..<3" Haha!

Var bor du? Landet & förorten

Trivs du där? Nej

Hur svarar du i mobilen? Hallå?

Vem ringde du senast? Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Okej hejdå
Antal timmar sömn inatt: Några stycken

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Alltid
Hur känner du dig nu: K a t a s t r o f.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag tro

Vad tycker du om fötter: Fötter är äckliga, riktigt äckliga

Vad saknar du: För mycket

Hade du en bra kväll igår: Inte speciellt

Favorit dryck på morgonen: Läsk eller smultrondryck
När brukar du oftast gå och lägga dig: Innan jag somnar

Är du blyg? Oftast ja
Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, då är man ju bara ytlig

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka

Är du nöjd med ditt liv?: Ibland

Är du bortskämd: Säkert

Vad gör du i morgon: Typ.. Ah något sånt

Vad är det värsta du vet? Att bli sviken, falskhet är också rätt hemskt

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo

Vad är det finaste du fått? Det skulle nog kunna vara, alla lyckliga stunder jag haft
En speciell dag du minns: -

Du samlar på: Ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Folk vill inte prata i telefon med mig då så.
När grät du senast: För några dagar sedan, dock utav glädje

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpt en lägenhet åt pappa, flyttat dit och börjat i nytt plugg

Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Ingen aning

Är du musikalisk? Rätt så

Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ohjaa

Biter du på naglarna: Nej
- Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0