lista

SEXUALITET
Jag har varit förtjust i en person av samma kön. - Inte vad jag vet
Jag har varit förtjust i en lärare. - Arnouulllllll, haha nej
Jag har blivit kysst i regnet. - Inte
Jag har kramat en för mig helt okänd person. - I guess,
Jag har kysst en för mig helt okänd person. - Nej
KÄNSLOLIV
Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få - Näääää
Du är kär nu - Nej fan
Du har sårat nån så de börjat gråta - Säkert
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ohja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Herregud, haha nej
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra. - Yesbox
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra. - Ja
Jag har smygit ut utan lov. Nope
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. - Haha ja
Jag har en hemlighet som ingen vet. - Tror jag inte
Jag har fuskat i ett spel - Jaa ;)
Jag har struntat i ett prov. - I have
DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol. - Jag brukar inte supa, men visst det har jag
Jag kan inte svälja piller. - Äsch, om det verkligen skulle krävas, kanske
Jag har blivit diagnoserad med depression. - Hm
Jag tar mediciner mot depression. - Nä
Jag har anorexi och/eller bulimi. - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det. - Ja
Jag har vaknat gråtande. - Haha ja
Jag har somnat gråtande. - Ohja
UTSEENDE
Jag är längre än 170cm. - Neeeej, det bra
Jag tycker att jag är ful - Haha ja,
Jag blir lätt brun. - Blev
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. - Jaaa x100
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. Jääässsbuux
Jag har en tatuering - Nej inte än ;)
Jag är osäker över mitt utseende. - ?
Jag har haft/har tandställning. - Nej tack
Jag har glasögon/linser. - Inte
Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis. - Säkert
En helt okänd person har sagt att jag är snygg. - Joup
Jag har mer än två piercingar. - Öronen
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. - Nej :'(
Jag har fräknar - Nej
FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar. - Haha ja?
Jag har rymt hemifrån - Nej
Jag har blivit utslängd hemifrån. - Hehe ja
Mina biologiska föräldrar är ihop. - Nej
Jag har ett syskon som är under ett år gammal. - Nej, (pjuh)
Jag vill ha barn nån dag. - Kanske
Jag har barn. - Hum, nej
Jag har mist ett barn. - Aldrig haft
SKOLA/JOBB
Jag studerar. - Mjo
Jag jobbar. - Nej :)
Jag har somnat i skolan/jobbet - Haha ja
Jag har missat mer än en vecka av skolan. - Yes
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats - Ah :p
Jag har fått sparken. - Från skolan? Nej
SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer. - Nej
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. - Händer, hahah
Jag har gråtit av skratt. - Ja
Jag har limmat fast min hand i något. - Jodå
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. - Haha, nej :p
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats - Jaa :(
/ Alva

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hej jag har skrivit en komentar på en bild längre ner som har rubriken natti ( trorjag )

2010-08-07 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0