tack!

Du var en räddare i nöden, du räddade mitt liv, var bara en liten skitunge fattade inte varför allt var som det var
Du kom till mig & förklarade, du visade mig vägen-visade att livet inte behövde vara ett helvete.Sa till mig att
Du kunde lita på dig sa att jag alltid kunde ringa, du hjälpte mig ut ur helvetet,du hjälpte mig att fly från allt det dåliga, du fick mig att flyga-du fick mig att leva, alla dom dära dagarna när jag bara ville försvinna fanns du hos mig & sa att det skulle bli bra, du sa att livet inte alltid skulle vara så hära. kommer du ihåg när vi satt på bussen? när jag grät så mycket att jag inte kunde prata ? haha när vi bara efter några sekunder föll in i ett gapskratt. eller när vi satt inne på dit rum & jag grät och din mamma höll mig i sin famn och sa att allt skulle bli bra, det var allra första gången jag kännde mig trygg på riktigt.nu syns vi nästan aldrig , fan gumman vi har knappt vart med varann på en månad? förut var vi med varann varje dag, varje ledig stund ville jag vara med dig , det var du som gjorde mitt liv komplett.du har nya vänner nu, det glädjer mig för några är riktigt fina, men ingen bra nog åt dig, det finns INGEN som är värd dig du är alldeles för unik, alldeles för fin.du vet inte hur mycket jag saknar dig, du är den sista jag tänker på innan jag slummrar till, du är den första jag tänker på när jag vaknar. jag vill bara skrika - som vi gjorde på fotbollsplanen, haha! kommer aldrig glömma våra minnen, alla dom gånger vi skrattat i kör, alla dom när jag har laggt mitt huvud mot din axel & gråtit ut, alla dom gånger jag har ringt, alla dom gångerna vi inte har hörts på ett år, alla som gångerna jag har saknat dig så mycket att jag vill skrika för att jag saknar dig, alla dom som vi har garvat så mycket att vi har börjat gråta, alla dom gångerna som du är så korkad att jag vill hugga huvudet av dig ( haha! buss kort, mobil,pengar!) alla dom gångerna du är så vacker att jag bara inte kan förstå att du bara var min.Haha Elli, kommer du ihåg " vad är det som är varmt & gör så att det känns som man har fjärilar i magen?", haha! & den gången du krossade mitt hjärta för en liten pojkes skull, haha så sårad jag blev, jag minns allt som igår, det betyder inget längre jag minns det som igår, vilket drama!haha,haha ja du borde ju få pris för världensbästa drama queen!har inte kunnat ge dig någonting förutom att du vet att du är en av dom jag älskar mest! vill så gärna hjälpa dig nu, när du inte har det bra, men ska jag vara ärlig? jag vet inte hur man gör.du vet att jag vill ge dig allt du vill ha, men jag kan inte ge något som jag inte vet hur man ger, är så ledsen men du förstår nog inte, men jag lovar dig att jag alltid kommer stå vid din sida, vad som än händer, även fast vi glider så kommer jag vara brevid dig när du vill,om du vill.men jag ber dig Jennifer, ta hand om min prinsessa låt ingen såra henne, om jag inte kommer vara där så ber jag dig på mina bara knän, snälla älska henne för den hon är, jag vet att jag kan lita på dig,du är fin. jag vet också att hon är närmare dig just nu , så det är därför jag ber just dig.tack för att du tar hand om henne när inte jag gör det.Elinor-tiden läker alla sår, men ärren efter dig kommer alltid finnas kvar. tack för att du alltid älskat mig för den jag är, du vet att jag älskar dig & kommer alltid att göra det, från din hanna.

Kommentarer
Postat av: elli

finaste jag läst :') <3 älskar dig också! nej hanna kommer verklugen inte glömma våra minnen! ALDRIG! <3 ses någon gång bby!

2010-08-09 @ 00:11:44
URL: http://elliyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0