test

Nämn något som gjorde dig glad igår: inget typ.
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: färgade ögonfransarna
Det sista du sa högt: "du la den väl där idiot!"
Det senaste någon sa till dig: "nu vill jag också ha lite fil *hundögon*"
Vad har du druckit idag: Päronlicka,saft,vatten
Vad var det senaste du åt: middag
Vad var det senaste du köpte: godis :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: vitan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Sover du tungt: oftast
Drömmer du mardrömmar: nej har min drömfångare :)
Trivs du med ditt jobb: har inget
Favoritklädsel: det beror på vädret
Favoritlåt just nu: fram&tillbaka
Vad ser du om du tittar till höger: lina, eller det kanske är vänster
Vad gör dig glad just nu: pojken..
Vad ska du göra härnäst: film
Höger eller vänsterhänt: hööööger
Humör just nu: trött & jag saknar..
Favoritgodis: lakrits!
Kläder just nu: trosor & tröja
Sommarplaner: skåne,norge,ung08 & allt sånt där man gör på sommaren
Hur många kuddar sover du med: fyra
Spelar du något instrument: spelade gitarr
Morgon eller nattmänniska: olika
Vad är viktigast för dig: kärlek,,
Är du kittlig: haha ibland
Stjärntecken: lejon&jungfru, haha
Äckligaste insekten: alla :o
Längtar du mest efter just nu: pojken min..
/ alva frostander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0