fuck it.

"Jag står på perrongen, ser dig åka iväg. Det gör ont i min själ, för min saknad jag bär. Ger mig tårar ibland och när dom kommer fram, känns det sämre för stunden utan dig är jag halv. Jag står på perrongen, ser dig åka iväg. Det gör ont i min själ, för min saknad jag bär. Ger mig tårar ibland och när dom kommer fram, känns det sämre för stunden utan dig är jag halv. Jag sitter ensam ikväll och bara tänker ut. Hur många gånger om dagen jag saknar min brud. Älskling! Det var ett tag sen vi sågs, jag saknar dig hårt. Baby kan du förstå? Vad jag tänker på, visst det har varit svårt. Men jag gör det kanske bättre med en låt om oss två. Eller, jag hoppas det, för jag kämpar mer, och jag hoppas du ser. Du är det finaste jag vet. Jag älskar dig baby och jag menar allt i det ordet. Inte konstigt att jag saknar, du är finast här på jorden! Du bor i Göteborg och jag i Kalmar stad, så det är väl inte konstigt att jag saknar dig idag? Nej fan, jag har blivit van, jag har saknat så mycket så jag klarar min dag. Men fan baby, det var rätt tungt ett tag. Kunde gå flera veckor innan du kom tillbaka. Jag står på perrongen, ser dig åka iväg. Det gör ont i min själ, för min saknad jag bär. Ger mig tårar ibland och när dom kommer fram, känns det sämre för stunden utan dig är jag halv. Jag står på perrongen, ser dig åka iväg. Det gör ont i min själ, för min saknad jag bär. Ger mig tårar ibland och när dom kommer fram, känns det sämre för stunden utan dig är jag halv.Japp kapitell två så jag byter blad, jag snackar kärlek på beat här i högsta grad. Det ska vara du och jag som jag sa idag. Lång tid framöver baby, jag stannar alltid kvar. Även om vi kanske bråkar ibland, så slutar det alltid med att vi går hand i hand. och fan jag är glad för det. att det inte är någon saga, det är min värklighet. Det är sant och det vet du med. men du tror du vet vad jag känner men jag känner faktist mer. Det är kärlek som jag aldig kommer ångra, jag tänker på dig varje kväll, precis innan jag somnar. Och jag är glad för du stannar kvar, så jag skapar en låt för att visa dom vad. Som är svårt att beskriva, allt är speciellt. vill visa för alla att jag tänker på dig jämt. Jag står på perrongen, ser dig åka iväg. Det gör ont i min själ, för min saknad jag bär. Ger mig tårar ibland och när dom kommer fram, känns det sämre för stunden utan dig är jag halv. Jag står på perrongen, ser dig åka iväg. Det gör ont i min själ, för min saknad jag bär. Ger mig tårar ibland och när dom kommer fram, känns det sämre för stunden utan dig är jag halv."

Kommentarer
Postat av: Emma

skit bra låt :)

2010-06-26 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0