Hanna & Hanna

Hanna ringde mig nyss, hon sitter med hennes familj mitt ute i skogen med thaländska pojkar jagandes efter henne,
wohooo! sounds fun , nej men vi pratade om typ Eclipse & sånt,Haha, Hanna är fanmig störd titta ;

Hanna- Hanna vad skulle du göra om jag hade samma ring som bellas förlovnings ring?
Jag- ööööööööhm?
Hanna-Ja men typ innan filmen hade spelats in så hade jag en likadan ring som henne!
Jag- Asså hanna ursäkta men vaa?
Hanna- MEN ÅÅÅH FAN VAD DU ÄR TRÅKIG HANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hon måste fan ha fått en bäver i huvet där ute i skogen , ungen behöver hjälp!
Haha håller på att lura henne att det finns en film som heter " Harry Potter & jakten på smultronen"
Hahhahahah min humor äger, aja puss på er / hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0