Oh yeah

Godmorgon (: , hanna har åkt för hon skulle till stallet idag, så jag sitter här i min ensamhet..
höhö nej , men Twilight Fan event var helt sjuuuuuuuuuukt alltså jag lovar sverige är världens
bästa publik, Taylor Lautner var helt i chock när han kom ut för alla skrek som dårar!
Finner inga ord för otroligt snygg han var & hur otroligt vacker Kristen var..
synd att inte Robert var där bara.. ;(
Haha , alla höll på & skrek "i love U taylor" så därför skrek vi på Kristen & hon vinkade till oss (a)
När allt var slut & vi hade gått ut så kom det fram några tjejer till oss i 18års åldern och
frågade om vi hade filmat något, och dom frågade vad som hade hänt & så
Sen berätta dom att dom hade vart i grekland & deras plan hade vart försenat så dom hade kommit
försent, & stackarna hade haft stå platser så dom skulle få krama dom & få autografer,
dom va helt tårögda..  aja bilderna kommer snart / hanna



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag var också där,helt sjukt var det.Bästa upplevelsen :)

2010-06-22 @ 22:09:56
URL: http://bluuberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0