Svar på några frågor


sandra om Slitentjej_97@:
nice tröja, vart har du köpt ? :)
Svar: Det är min systers och kommer från gina, kram!

jag, om Vad tycker ni?:
Heeeej alva! Först vill jag bara säga, shit du är verkligen vacker och för den andra älskar eran blogg! Men nu ska jag komma t saken, jag har en apple data och ser att du cokså har en men har försökt och göra som du har gjort där kopierat hela data skärmen, men hur gör man det? tacksam för svar!
Svar: Hej "jag" tryck på "cmd, shift (uppåtpilen ovanför fn) och 3" samtifigt. Kram. Update: Bilderna sparas på skrivbordet.

julia om Det visste du inte va:
jah har en fråga..Kan nt du ha frågestund.. älskar bloggen! <33
Svar: Kul att du gillar bloggen! Men nej, jag vill inte ha frågestund.
- Alva Frostander

Kommentarer
Postat av: hamu

när man tryckt så vart sparas bilden :$ ?

2010-11-07 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0