Jag älskar verkligen dig

 

Jag är så otroligt jävla glad att jag har dig . Du är nog världens finaste människa, skämtar inte. Det är så lättande att se att du är så jävla äkta, du skulle aldrig säga något illa om någon annan människa och knappast ljuga. Vi har rätt många minnen och jag ler när jag tänker på vissa utav dem, jag skulle absolut inte klara av att gå till plugget om inte du var där, vad tusan skulle jag gjort då? Du är så sjukt underbar, tror jag svimmar fan!

Vi sa ju "Vi skulle aldrig kunna börja bråka" Det är sant, för tänk vad allt skulle rasat då. Du vet ju hur jag funkar, säger saker utan att tänka mig för, för det mesta taskiga, men tar tillbaka allt (dock hoppas jag att du fattar att jag inte menar det taskiga jag säger) Vi är rätt lika (därav twinie-power) Fast ändå så olika. Men tillsammans blir vi ändå bäst, right? ;) Jag älskar dig , tvivla aldrig på det. - Alva
Trackback
RSS 2.0