Test från "clarahjartanina.blogg.se"

1. Hur ser din drömkille ut? Sinne för mode, vältränad & allmänt ball.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nope.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mor.
4. Hur lång är du? 160 eller något liknande.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Misa Mi.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Okej vi behöver inte..<3".
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, hatar sms big time.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sen 3/4 år tillbaka.
9. När såg du senast din mamma? Typ 30 min sen.
10. Icke godkänt i något ämne? Har inte betyg.
11. Mvg i något? -
12. När vaknade du idag? Försov mig, så sju.
13. Vilken är din favoritplats? I någons famn, lätt.
14. Vilken plats föredrar du minst? När det är bråk, spelar ingen roll
vart, det är hemskt.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Inte tänkt så långt.
16. Hur stor är din säng? 105 cm typ :(.
17. Vad sover du i? Mjukisshorts/trosor och tröja typ.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 8.
19. Var har du bott/bor? Gröndal, Bredäng, Ingarö & Söder typ.
20. Tycker du om kinamat? Haha antagligen inte eftersom jag inte gillar mat. :)
21. Tycker du om kaffe? Ibland.
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy eller smultronlicka.
23. Kan du spela poker? Inte en chans.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? En.
25. Vill du ha barn? Barn? Nej det tror jag inte.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska..?
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nixfillipix.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Spelar absolut ingen roll.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Att bjuda folk, det värmer i hjärtat men gör ont i plånboken..
30. Är du cool? Skulle jag inte påstå.
31. Kan du rulla med tungan? Huh..?
32. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, de jag garvar mest med
(skrattanfall) är väl HannaTM, Anna och
förr så hade jag riktigt kul med Hanna Dahl.
33. Vad har du för ringsignal? Vet ej, haha.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? I think soooo.
35. Vad har du närmast dig just nu som är trött? Öhm.. Kan du förklara dig lite bättre..?
36. Kan du byta olja på bilen? Nope.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Haha, glömt vad den heter, någon i skolan
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Jag är oskuld.
39. Dansar du i bilen? Bilen? Haha jo det händer väl. :)
40. När var du i kyrkan senast? Början utav sommaren, mamma & Micke gifte sig.
43. Har du någon tatuering? Nääää.
44. Tycker du om någon? Jag tycker om massvis. :)
45. Har du provat droger? Nej, duktig flicka, eller.. Hehe. :)
46. Röka eller snusa? Jag gör det inte, men.
47. Vad är ditt mobil nummer? Haaaa haaaa.
48. Vad ska du göra ikväll? Plögga.
/Alva Frostander

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha! :D <3

2010-10-06 @ 18:05:06
URL: http://clarahjartanina.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha! :D <3

2010-10-06 @ 18:05:16
URL: http://clarahjartanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0